
Mis on logo ja milleks me seda vajame?
Logo on graafiline element, mis üheselt üritab aidata mingi ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse n-ö äratundmist, et avalikkuse ees eristada logo omanikku teistest. Logo ehk kaubamärk vajab oma lugu. See peab jutustama kliendile loo, peegeldama ettevõtte tegevusi, hoiakuid ja eesmärke.
Logo peab pilku püüdma ja vaatajat kõnetama. Logo peab olema meeldiv vaadata eeskätt mitte logo disainerile ning selle tellijale, vaid hoopis kliendile. On kindlaks tehtud, et kui inimene leiab endale mõne lemmik toote, hakkab ta seda alateadvuses teist kauplust külastades otsima just visuaalsete elementide kaudu, olgu selleks siis tuttavaks saanud värvitoonid või pakendil olev iseloomulik ning teistest eristuv kujundus.
Rohkem infot logo tegemise kohta leiad siit:
Logo tegemine ei ole pelgalt mingi märgi joonistamine. Sellele peab eelnema põhjalik analüüs, mis käsitleb ettevõtte enda ja ka tegevusala analüüsimist. Kontseptsiooni loomist alustame ettevõtte profiili loomisega. Selleks saadame logo tellijale küsimustiku, mille abil saame luua esialgse värvi ja elementide kontseptsiooni. Küsimuste abil püüame välja selgitada logole sobilikud värvitoonid, kirjastiili ja logo juurde kuuluvad elemendid. Selleks sukeldume värvi psühholoogiasse, analüüsime teie poolt sisestatud omaduste järgi värvitoone, mis vastavad just teie toodud iseloomustustele. Lisaks leiame sobiva kirjastiili ning teie tegevusele vastava logomärgi.
Logo kontseptsiooni loomist alustame ettevõtte profiili loomisega. Selleks saadame logo tellijale küsimustiku, mille abil saame luua esialgse värvi ja elementide kontseptsiooni. Küsimuste abil püüame välja selgitada logole sobilikud värvitoonid, kirjastiili ja logo juurde kuuluvad elemendid. Selleks sukeldume värvi psühholoogiasse, analüüsime teie poolt sisestatud omaduste järgi värvitoone, mis vastavad just teie toodud iseloomustustele. Lisaks leiame sobiva kirjastiili ning teie tegevusele vastava logomärgi.
Kodulehed ja e-poed, haldusteenused
Kõik vajalik reklaammaterjali jaoks
Reklaamvideod ja animatsioonid
Logo kujundamine
Joonistame ja illustreerime
Reklaammaterjalid
Tootesildid ja pakendid
Töötleme fotosid
Meie meelistegevuseks on graafiline disain ja illustratsioonid ning mõistame, et ilma nendeta ei valmi ükski reklaamikujundus, tootesilt, koduleht ega animatsioon, logokujundusest rääkimata. Omame kogemust juba aastast 2000, mil valmis esimene reklaam Pärnu Postimehes. Reklaammaterjalid Sul on suurepärased tooted või teenused, kuid sa ei tea, kuidas seda kõige efektiivsemalt oma potensiaalsetele klientidele nähtavaks teha? Meil on…
LOGO KONTSEPTSIOON EHK LOGOLUGU Logo tegemine ei ole pelgalt mingi märgi joonistamine. Sellele peab eelnema põhjalik analüüs, mis käsitleb ettevõtte enda ja ka tegevusala analüüsimist. Kontseptsiooni loomist alustame ettevõtte profiili loomisega. Selleks saadame logo tellijale küsimustiku, mille abil saame luua esialgse värvi ja elementide kontseptsiooni. Küsimuste abil püüame välja selgitada logole sobilikud värvitoonid, kirjastiili ja…
Juba aegade algusest… Juba varajases lapsepõlves oli minu meelistegevuseks joonistamine. Mäletan, et unistasin lausa kunstniku ametist :). Tänaseks olen aga rõõmus, et osaliselt on joonistamisest saanud minu töö. Olgu selleks siis illustratsioonid, logo kujundus või reklaami disain. Teekond veebini Kodulehtede loomisega tegin algust juba aastal 1999 ning olen ülimalt õnnelik, et just sellel ajal alustasin….
ILLUSTRATSIOONIDE LOOMINE Illustratsioon – see on väga lai mõiste. Me ei pruugi seda alati tajuda, kuid illustratsioonid on kõikjal meie ümber. Sisenedes mõnda kauplusesse, võime märgata, suunavaid viitasid, selgitavaid plakateid, toote pakendeid. Need kõik on illustratsioonid. Lühidalt, illustratsioon on millegi, kellegi või mingi tegevuse kujutamine graafikana, mille eesmärgiks on millegi selgitamine. Illustratsioon algab lihtsast joonest,…
MIS ON LOGO? Logo on graafiline element, mis üheselt üritab aidata mingi ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse n-ö äratundmist, et avalikkuse ees eristada logo omanikku teistest. Logo ehk kaubamärk vajab oma lugu. See peab jutustama kliendile loo, peegeldama ettevõtte tegevusi, hoiakuid ja eesmärke. Logo peab pilku püüdma ja vaatajat kõnetama. Logo peab olema…
Mis on logopass ja milleks seda vaja on? Valminud logo faili edastame nii vektor-, kui ka rastergraafikas. Logopass…