Sotsiaalmeediareklaamid jagunevad kolmeks: graafilised kujundused, videoreklaamid ja story’d. Need võimaldavad jõuda täpselt oma sihtrühmani, suurendada brändi nähtavust ja toetada müüki.
Need reklaamid sobivad suurepäraselt toodete, teenuste ja ürituste tutvustamiseks, uute klientide leidmiseks ning brändi loo jutustamiseks visuaalselt köitval viisil.
Graafilised reklaamid on silmapaistvad ja visuaalselt tugevad. Need aitavad brändi kiiresti ära tunda ning sobivad suurepäraselt toodete, teenuste või kampaaniate esiletõstmiseks. Hästi kujundatud bänner loob professionaalse esmamulje ja suurendab reklaami märgatavust.
Videoreklaamid on emotsionaalsed ja kaasahaaravad. Liikuv pilt ja heli võimaldavad jutustada lugu, mis jääb vaatajale meelde ning tekitab usaldust brändi vastu. Video sobib hästi nii toodete tutvustamiseks kui ka brändi kuvandi tugevdamiseks ning sobib ideaalselt ka ürituste reklaamimiseks.
Story’d on lühikesed, dünaamilised ja kiiresti tarbitavad reklaamid, mis sobivad ideaalselt hetkepõhiste kampaaniate, eripakkumiste või uute toodete tutvustamiseks. Need loovad vaatajaga vahetu ja personaalse kontakti, mis suurendab kaasatust ja huvi brändi vastu.
Kui sul on huvi, võta julgelt ühendust! Räägi oma tootest, teenusest või ideest ning mõtleme koos midagi ägedat välja – sellist, mis kõnetab sinu sihtrühma ja paneb brändi silma paistma.