Postitatud

Tootefotod ja nende kvaliteet

Ilmselt on meist kõik vahel üllatunud, et nii mõneski mainekas, keskmisest suuremas e-poes on sageli näha tootefotosid, mis oleks justkui kehva nutitelefoniga pildistatud. Olles ise mitme e-poe haldur, puutun kokku igapäevaselt olukorraga, kus ei ole sobivat pilti tootest. Tegelikult on, aga selle kvaliteet ei ole piisav, et seda e-poes eksponeerida. Sageli ei tule appi ka google otsing, kuna antud tootest ei olegi rohkem pilte saadaval. On ka massiliselt tootjaid, kes lisavad oma kodulehele tootepilte, mis ongi just nutitelefoniga pildistatud. Võimalus on ju alati professionaalse fotograafi teenuseid kasutada, aga olukorras, kus päevaplaan näeb ette näiteks 120 uue toote lisamist e-poodi ja nii päevast-päeva ning mille seas on näiteks viiendik toodetest, mille olemas olev foto ei vasta nõuetele, muudaks see liialt suurel määral e-poe haldamise eelarvet. Siinkohal tulebki appi fototöötlus.

Antud kirjutise päises olev foto on üks näide sellest, kuidas “sitast saia teha” (vabandused väljendi eest, aga see lihtsalt sobib siia). Foto on leitud google otsingu “Lõhn” abil. Võtsin suvalise ettejuhtuva kehva kvaliteediga foto, avasin selle PhotoShopis, nägin ligi viis minutit vaeva ning tulemus on teie ees. Ei ole kahtlustki, et e-poodi lisamiseks sobib pigem see töödeldud, vasakpoolne foto. Antud toote kohta on muidugi google otsinguga saadaval suurel hulgal fotosid ja ääretult heas kvaliteedis, kuid näite toomiseks pidin valima just selle kehva kvaliteediga foto.

Kui oled maadlemas sama probleemiga, millest käesolevas artiklis juttu oli ning lahendust sellele ei ole leidnud, võid fototöötlusest edasi lugeda siit: jgrdisain.ee/fototootlus/